Week 2 - Reisverslag uit Freetown, Sierra Leone van Samantha Harms - WaarBenJij.nu Week 2 - Reisverslag uit Freetown, Sierra Leone van Samantha Harms - WaarBenJij.nu

Week 2

Door: Samantha

Blijf op de hoogte en volg Samantha

12 Juni 2018 | Sierra Leone, Freetown

Week 2 is werkelijk heel snel gegaan. Hoop dingen gedaan die je normaal dagelijks doen. Even de stad in boodschapje doen, omgeving verkennen. Hele simpele dingen, waar je hier toch ondanks dat de mensen onwijs vriendelijk zijn, toch over na gaat denken.
Er is nog niks gebeurd waardoor ik me bedreigd gevoelt heb, maar toch kan een beetje alert zijn geen kwaad.
Ik heb hier in mijn leven 2 Roberts, 1 voor overdag en de ander voor de avonduren en de weekenden. Robert T(voor het gemak) regelt alles hier in en rondom de compount, en is dan ook degene die mij als geen ander kan laten zien hoe het hier werkt. En waarvoor je ergens moet zijn
En met Robert A zijn we naar een Chimpsanctuary geweest en hebben een hike gemaakt langs en door een dam. Waar we nu gelopen kan je tijdens het regenseizoen niet meer lopen, dan staat dus alles onder water. We hebben nog heel wat water te gaan.

  • 18 Juni 2018 - 12:07

    Marja Schot:

    Leuk verslag Samantha........maar wel hele mooie foto's
    Hoop dat het goed met jullie gaat.
    Met mij gaat het ook steeds beter de operatie aan de heup is goed gegaan ,
    6juni geopereerd en 7 juni weer naar huis. Nu thuis revalideren 6weken en dan loop ik iedereen er weer uit. Groeten van ons en nog veel plezier daar.

  • 18 Juni 2018 - 13:52

    Samantha Harms:

    Zo blij dat het goed gaat! Wel echt heel erg snel hoor de volgende dag al naar huis! Ongelofelijk. Ik ga nu het verhaaltje nog maar even uitbreiden. Het staat wel een beetje zielig zo;).

  • 19 Juni 2018 - 06:16

    Marja Schot:

    Leuk om dit verhaal te lezen, groeten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Samantha

Actief sinds 04 April 2018
Verslag gelezen: 916
Totaal aantal bezoekers 8239

Voorgaande reizen:

15 November 2020 - 12 December 2020

Mexico

22 Mei 2018 - 22 Mei 2020

2 Jaar Sierra Leone.

Landen bezocht: